Shopping Raya Tapi Hanya Beli Buku

Assalamualaikum semua.

Ok, kita sambung balik cerita sebelum ni. Hari Ahad, pagi2 lagi kami dah gerak ke Plaza Angsana kerana nak mengelakkan kesesakan dan nak dapatkan parking. Kami berlapan pergi naik Exora pakcik aku je. Busu, Chik Nuar, mak, ayah, aku dan isteri serta dua orang anak makcik aku.

Sampai di Plaza Angsana hampir pukul 10. Kami sangka belum ramai yang datang untuk membeli belah. Rupa-rupanya dah penuh orang menunggu pintu dibuka.

......
.....
.....
.....

Hahaha..punyalah malas nak kemaskini blog aku sampai dah berbulan baru aku jenguk dan sambung balik draft yang ntah bila aku taip ni. Aku pun dah tak ingat sangat apa aku nak cerita. Tapi kalau ikut tajuk, kat Plaza Angsana hari itu aku dan isteri hanya beli beberapa buah novel.

Seperti biasa novel-novel pilihan aku adalah bergenre dongeng dan fantasi. Aku beli novel Puteri Alindalia dan Pedang Aurora bagi melengkapkan koleksi Siri Saga Artakusiad aku. Selain itu aku beli novel bertajuk Takdir karya Hilal Asyraf seorang anak muda yang berbakat. Ianya adalah sebuah novel fantasi Islamik. Puan isteri pula membeli sebuah novel cinta bertajuk Hei..Aku Kenal Cinta!

Gambar novel-novel tersebut yang aku tangkap menggunakan kamera telefon aku telah corrupt atas sebab kerosakan memory cardnya. Jadi aku tempelkan sahaja gambar-gambar yang aku cari di Google.


Setakat ni jela yang sempat aku kongsikan buat untuk kali ini. Kalau aku rajin nanti aku buat review novel-novel ni. Tu pun kalau rajinlah. Hehe..

Sekian, berjumpa lagi di entri akan datang. Wassalam.



0 komen:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...