Burger Bakar Batu Pahat

Assalamualaikum.

Rabu lepas aku bawa isteri kesayangan makan burger bakar yang popular di ibu kota. Aku kata popular di ibu kota sebab gerai burger bakar ni bernama Rawang Burger Bakar. Mungkin ia berasal dari Rawang. Entah ya ke tak aku tak taulah. Aku tau tentang gerai ni pun melalui Facebook. Gerai burger bakar ni terletak BP Walk, Jalan Rahmat, Batu Pahat berhadapan dengan kedai Guardian. Ada sembilan menu disediakan dan harganya pada aku boleh tahan mahal. Tapi masih dalam kategori mampu beli dan berbaloi. Berikut beberapa gambar yang sempat aku tangkap.






Aku order double riang + cheese untuk kami kongsi berdua. Aku sangka dapat seperti di dalam gambar tapi bila sampai cheesenya cuma ada sekeping. Bila aku tanya di laman Facebook mereka baru aku tau kena buat request tambahan. Tapi walau apapun kami puas hati dgn burger yang dihidangkan. Memang sedap dan berbaloi. Boleh pergi bawa mak ayah pula lain kali. Jangan marah eh aku tak bawa mak ayah. Nak bawa mak ayah kena check dulu qualiti. Hehe..

Sekian sahaja cerita jalan-jalan cari makan untuk kali ini. Jumpa lagi. Wassalam.


Nota kaki :: Lihat juga Delicious Grill Burger Batu Pahat.



0 komen:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...