Fakta Tentang Lelaki


 
1. Sebenarnya Lelaki tidak mencari wanita yang cantik, yang dicari adalah wanita yang sejuk hati melihatnya dan mempesona. (Untuk itu, dia selalu meminta Anda berdandan. Bukan kerana dia mata keranjang, tetapi mereka ingin Anda terlihat mempesona). Lelaki biasanya tidak terpikat terhadap wanita disebabkan mereka cantik, tetapi mereka lebih mudah terpikat terhadap personaliti dan ketrampilan seseorang itu.

2. Lelaki sangat benci dikhianati. (Walau mereka egois, keras, dan kuat, tetapi mereka adalah makhluk yang lemah).

3. Ketika saat ini dia menyukai Anda, beberapa saat kemudian, dia lupa dan malah asyik bersama kawan-kawannya. (Hal ini adalah wajar, tetapi bukan berarti Anda tidak pernah ada di hatinya).

4. Jika dia mengatakan “Ya, memang aku tidak memahami kamu,” itu maknanya pemikiran dia dan Anda berbeza. (Bukan berarti tak boleh bersatu, tetapi mencuba untuk saling memahami satu sama lain).

5. Dalam sehari, dia akan sibuk bermain dan menjalani aktivitinya bersama kawan-kawannya. Tetapi percayalah,ketika dia bersiap hendak tidur, Anda selalu ada di dalam fikirannya. (Dan percayalah, mereka suka senyum-senyum sendiri saat membayangkan betapa cantiknya Anda hari ini).

6. “Awak sedang buat apa?” atau “Dah makan belum?” adalah ayat yang paling selalu diucapkan oleh lelaki ketika di telepon. (Mereka memang bukan makhluk yang pandai berbasa-basi, tetapi mereka sungguh ingin tahu semua hal perkara tentang Anda).

7. Jika seorang lelaki benar-benar mencintai Anda, dia akan menerima Anda apa adanya. Tak peduli Anda gemuk, hitam atau berjerawat. (Mereka mungkin akan memberi nasihat pada Anda untuk diet ketika Anda merasa gemuk, tetapi mereka tulus mencintai Anda).

8. Lelaki sangat tergila-gila ketika melihat senyuman Anda. (Untuk itu jangan memelihara muka yang masam di wajah Anda, tersenyum dan buatlah dia semakin terpesona).

9. Lelaki akan melakukan apa saja untuk menarik perhatian Anda. (Termasuk menceritakan kisahnya kepada bekas kekasihnya, walau terkadang hal ini tidak perlu diceritakannya pada Anda).

10. Lelaki tidak suka jika Anda bercerita tentang bekas kekasih anda. (Walau kadang-kadang dia suka cerita tentang bekas kekasihnya kepada Anda, tapi dia sangat cemburu jika dia mendengar kisah bekas kekasih Anda).

11. Jika lelaki ingin bertemu dengan orang tua Anda, jangan ragu dan malu. Dia serius dengan Anda!.

12. Lelaki ingin selalu berbagi semua hal dengan Anda, namun terkadang dia tidak boleh mengungkapkan semua hal dengan baik. (Untuk itu, jangan paksa dirinya bercerita jika memang dia belum siap untuk bercerita kepada anda).

13. Sesekali, lelaki menangis. (Semua bayi, lelaki mahupun wanita menangis, dan lelaki dewasa juga memiliki rasa sedih, ketika mereka kecewa dan sedih, mereka pun boleh menangis seperti Anda. Berikan pelukan dan sokongan padanya,kerana Anda ada untuknya).

14. Jangan berusaha membuat lelaki marah,kerana mereka adalah makhluk tuhan yang mudah marah.

15. lelaki adalah makhluk simple, mereka bukan tipikal yang selalu berharap dan berandai-andai.

16. Lelaki akan mencuba mendapatkan hati wanita yang memutuskannya, sebelum akhirnya mereka berusaha melupakannya. (Inilah yang membuat mereka gagal menelepon Anda setelah berpisah, dan kemudian akhirnya menyerah kerana Anda memberikan respon yang negatif).

17. Saat Anda membuat seorang lelaki jatuh cinta, selamanya dia tidak akan pernah boleh melupakannya. (Untuk itu boleh dikatakan lelaki lebih lemah dan susah melupakan dibanding wanita).

18. Jangan pernah berkata padanya, “Mmhh…….lupakan jelah” kerana hal ini akan membuat dia bertanya-tanya dan bahkan curiga pada Anda. (Seperti halnya wanita, mereka juga makhluk yang sensitif dan mempunyai rasa ingin tahu).

19. Lelaki tidak akan pernah boleh tidur, jika dengan perlahan Anda mengusap belakangnya. Dan membelai lembut kepalanya. (Percayalah, jika Anda melakukan ini pada kekasih Anda, maka ia akan terus menerus merindukan Anda).

20. Lelaki selalu memiliki cara untuk memuji Anda (baca: merayu Anda).

21. Jika lelaki ragu-ragu dan terlihat berpikir keras ketika Anda menyatakan pendapat atau meminta mereka melakukan sesuatu, artinya mereka tidak mahu melakukannya. (Kebanyakan lelaki akan berbohong dan melakukan hal yang tidak ingin ia lakukan untuk wanita yang ia cintai. Tapi percayalah, mereka sangat menderita dan merasa terkongkong).

22. Jika Anda berkata tidak, yang ada di dalam pikiran lelaki adalah “Akan aku cuba lagi” (Masih ingat kan saat dia meminta Anda menjadi kekasihnya?).

23. Anda tidak akan pernah boleh membuat lelaki memahami dalam sekali bual saja. Mereka makhluk yang cerdas, tetapi terkadang susah bagi mereka untuk memahami Anda. (Begitulah lelaki menyebut wanita sebagai makhluk yang susah dipahami).

24. Lelaki benci gay! (Bukan bermaksud diskriminasi atau jahat, tetapi terkadang mereka tidak habis berfikir, mengapa seseorang boleh menyukai sesama jenisnya. Dan terkadang mereka malah takut dan cenderung putus kawan dengan mereka yang berhubungan dengan sesama jenis).

25. Lelaki sangat menyayangi ibunya.

26. Lelaki akan menyimpan sebagian wangnya hanya untuk membeli hadiah kecil untuk Anda.

27. Lelaki sering berfikir tentang wanita yang mungkin menyukai mereka,(tetapi bukan berarti mereka menyukai wanita itu).

28. Anda tidak akan pernah boleh memahami lelaki, kecuali Anda menyediakan waktu untuk mendengar keluh kesah mereka dan bukan melulu bercerita tentang diri Anda.

29. Jika seorang lelaki dengan sungguh-sungguh mengatakan, Anda adalah satu-satunya orang yang dicintainya, percayalah, perkataannya tulus dari dalam hati.

30. Bukan lelaki saja yang gemar bergosip,ketika bersama kawan lelakinya, mereka juga selalu bergosip.

31. Wanita, adalah kelemahan setiap lelaki. (Mereka tidak akan tahan melihat air mata jatuh dari mata Anda. Mereka juga tidak suka melihat Anda bersedih).

32. Tak seperti wanita, lelaki lebih jujur dan terbuka tentang diri mereka. Mereka lebih menerima kekurangan apa adanya.

33. Boleh saja membuat lelaki penasaran pada Anda, tetapi jika digantung terlalu lama, mereka juga boleh bosan dan jenuh.

34. Percaya atau tidak, lelaki adalah juri yang adil dan baik.

35. Walau kadang-kadang mereka kelihatan selekeh, tetapi pada dasarnya lelaki suka kebersihan,bau wangi, dan keindahan.

36. Lelaki lebih suka pada wanita yang menghargai dirinya apa adanya.

37. Lelaki mencintai seorang wanita yang boleh menjadi sahabat, sekaligus kekasih baginya.

38. Jika ada seorang lelaki yang menceritakan masalahnya, Anda cukup mendengarkannya. Jangan beri nasihat atau menyalahkan dirinya.

39. Jika ada seorang lelaki menyukai Anda, lihat lebih jauh ke dalam matanya. (Mata adalah jendela hati, dan ia tak pernah menipu).

40. Lelaki selalu memiliki cara untuk menghindarkan Anda dari lelaki lain. (Salah satunya dengan menolak diajak jalan-jalan ke shopping mall).

41. Lelaki lebih menyukai wanita yang cerdas,dibanding wanita yang hanya tahu tentang make up dan mini skirt.

42. Lelaki adalah makhluk yang berlagak pandai, mereka malu bertanya kepada wanita apa yang diinginkan.Hasilnya,kebanyakan​ tekaan mereka seringkali meleset.

43. Ketika lelaki menginginkan sesuatu, mereka akan membayangkannya. Tetapi mereka tidak mahu terlibat terlalu jauh. Mereka lebih cenderung memendam dalam-dalam keinginan mereka jika tahu keinginan itu susah diwujudkan.

44. Lelaki adalah makhluk yang payah dalam soal rahasia. Mereka hampir tidak boleh menyimpan rahasia dengan baik.

45. Terkadang, lelaki terlalu banyak berpikiran negatif berbanding positif.

46. Fantasi lelaki tentang wanita adalah satu-satunya fantasi yang tidak mungkin dibatasi. (Sekalipun mereka telah memiliki pasangan dan keluarga).

47. Tinggi badan mungkin bukan masalah yang terlalu penting bagi lelaki, tetapi mereka cukup peduli pada berat badan (wanita khususnya, termasuk Anda).

48. Jika lelaki mulai serius dengan hubungannya, maka mereka akan menjadi makhluk yang super aktif. (Inilah mengapa dia selalu berusaha menjemput dan menghantar Anda, serta selalu memeriksa inbox message di dalam handphone Anda)

49. Jika Anda tahu bagaimana menaklukkan lelaki Anda, mereka tidak akan pernah boleh jauh dari Anda.

50. Bagi lelaki, melupakan seseorang memerlukan waktu yang lebih lama dari seumur hidup.

51. Lelaki amat bencikan lelaki lain yang cuba untuk menggoda kekasih mereka.

52. Lelaki tidak suka wanita yang terlampau mengada-ngada.

53. Lelaki akan memaafkan kesalahan yang pertama dibuat, tetapi bukan untuk kesalahan yang kedua yang sama.

54. Lelaki paling tidak suka kekasih mereka keluar bersama lelaki lain berdua walaupun hubungan mereka hanya sekadar kawan.

55. Lelaki belajar mengenai cinta melalui pengalaman, bukan seperti wanita yang belajar mengenai cinta melalui novel yang mereka baca.

56. Jangan sombong, kerana ia akan membuatkan lelaki berusaha untuk memalukan anda.

57. Lelaki lebih gemarkan wanita yang pandai memasak walaupun sebenarnya dia seorang tukang masak yang hebat. Ini kerana lelaki membesarkan dengan masakan air tangan wanita iaitu ibunya.

58. Lelaki memiliki semangat yang kuat untuk berubah dan ianya perlu sokongan yang kuat daripada kekasih mereka.

59. Lelaki tidak sukakan wanita yang materialistik.

60. Lelaki yang kedekut sebenarnya lebih pemurah jika anda tidak pernah meminta.

61. Apabila lelaki membelikan hadiah kepada wanita, mereka amat risau sekiranya hadiah yang mereka berikan tidak disukai.

62. Adalah lebih baik anda menguji seorang lelaki itu terlebih dahulu sebelum mempercayainya. Tetapi, pastikan ia tidak mengambil masa yang terlalu lama.

63. Lelaki sanggup mengorbankan makan tengahari mereka semata-mata ingin memberikan wanita beberapa kuntum bunga ros.

64. Lelaki akan menjadi gagap apabila bercakap dengan wanita yang mereka suka buat pertama kali.

65. Lelaki akan teruja apabila mendapat sentuhan yang tidak diduga.

66. Jangan sesekali memberikan mereka mesej tergantung seperti “Ada sesuatu nk bgtau awak ni…. erm… tapi takpela”. Mereka akan membuat seribu satu andaian dan akan berusaha untuk mendapatkan jawapan.

67. Jika seorang lelaki membenarkan anda memutuskan perhubungan, ini bermakna dia benar-benar mencintai anda.

68. Apabila anda menangkap teman lelaki anda curang dan dia meminta peluang kedua, berikan kepadanya. Tapi ketika anda menangkap dia lagi dan dia meminta peluang lain, tinggalkan saja. Dia tidak serius dengan anda.

69. Ketika seorang lelaki memandangmu, dalam kepala dia hanya ada 2 perkara. Mengutuk atau sukakan kamu.

70. Ketika suatu masalah mula timbul, seorang lelaki biasanya membuat dirinya nampak cool tapi masih memikirkan cara mengatasinya.

71. Lelaki tidak dibuai oleh mimpi dan terlalu mengharap.

72. Jangan mengapi-ngapikan seorang lelaki. Percayalah. Dia akan mengamuk walaupun dia nerd sekalipun.

73. Jika seorang lelaki terlalu senyap, katakan sesuatu! Mungkin dia ada masalah.

74. Seorang lelaki dapat mengetahui apakah gadis itu suka padanya tapi tidak pernah yakin kecuali gadis itu kata kepadanya.

75. Bila betul-betul serius dalam perhubungan,seorang lelaki akan  menyayangi wanita lebih daripada apa yang anda jangkakan. Dan juga lebih dari cara anda menyayangi lelaki tersebut.

76. Sebelum mempercayai seorang lelaki,uji lah dia dulu. Tapi jangan berpanjangan,confirm dia bosan dan anggap wanita tak percayakan dia. Lepas tu, say good bye lerr.

77. Kadang-kadang lelaki tiada keputusan yang muktamad.

78. Bagi lelaki, sayang itu tak diluahkan dengan kata-kata tetapi lebih kepada memberi perhatian dan ambil berat terhadap wanita itu.

79. Jika anda bertanya lelaki: “Adakah anda cintakan saya?” selepas setahun perhubungan, mereka akan menjawab “Ya, saya cintakan awak”. Tetapi hakikatnya, mereka masih ada beberapa jawapan lain untuk soalan itu seperti A. “Ya, rasa-rasanyalah” B. “Mestikah saya berkata begitu supaya anda rasa senang hati?” C. “Bergantunglah apa maksud cinta pada pandangan awak” D. “Penting sangatkah?” dan E. “Siapa, saya?”

80. Anda tidak perlu meminta pendapat jujur mengenai diri anda dan anda tidak payah minta dia memberi pujian anda kekasihnya atau gadis paling menarik di dunia ini. Ini kerana apabila terlihat perempuan cantik di hadapannya, dia mungkin merenung hingga terbeliak biji mata.

81. Ada sesetengah lelaki tidak suka aturan hidupnya dirancang kerana baginya, biarlah takdir yang menentukan. Keadaan jadi lebih teruk jika pasangan cuba merancang segala tindakannya. Jika lelaki pilihan anda tidak gemar kehidupannya ditentukan, kaji dulu tabiatnya sebelum anda mengutarakan sebarang cadangan.

82. Lelaki yang gemar merokok pasti mendapatkan habuannya sebatang dua setiap kali selepas makan.

83. Lelaki tidak berapa suka membincangkan isu pertengkaran dengan pasangannya. Jika dia mahu duduk berbincang, ia hanya sebentar dan dengan segera mahu menutup perbincangan. Beberapa hari berikutnya, dia akan buat-buat lupa.

84. Ada tiga perkara yang boleh membuat lelaki tertekan iaitu duit, kuasa dan seks.

85. Jangan buat lawak bodoh mengenai lelaki di hadapan kawan atau keluarganya. Ada lelaki cepat tersinggung dan menganggap ia satu penghinaan besar malah mungkin satu percubaan mensabotaj nama baiknya.

86. Lelaki cuma suka lafazkan ‘I love you’ pada peringkat awal perhubungan. Apabila perhubungan sudah menjadi semakin intim lelaki lupa untuk mengucapkannya semula sehingga wanita yang terpaksa memberi 10,000 jenis isyarat supaya dia tidak lupa dia masih dan perlu mencintai si wanita.

87. Jangan kritik muzik, kereta, pasukan bola, motosikal, topi keledar atau apa saja yang menjadi kegemaran mereka.

88. Jangan kritik cara mereka berpakaian, menyapu gel rambut atau menyikat rambut. Tapi bagilah cadangan dan pendapat tentang gaya yang anda ingin dia pakai.

89. Lelaki tidak suka dipaksa atau diubah.

90. Ketika didatangi pelbagai kesulitan, lelaki lebih cenderung menyalahkan diri sendiri berbanding menyalahkan kekasihnya. Mereka juga mampu melukai diri sendiri secara fizikal.

91. Seorang lelaki perlu mengalami putus cinta, kerana jika dia terlalu bagus, tidak pernah putus cinta, tidak pernah rasa sakit hati, dia tidak akan matang dan menjadi dewasa.

92. Tidak mudah bagi seorang lelaki untuk melepaskan kekasihnya setelah mereka putus terutama ketika mereka sudah bersama selama 3 tahun atau lebih.

93. Ketika seorang gadis membuat lelaki menempuh pelbagai halangan selama bercinta, sukar baginya untuk melepaskan gadis itu.

94. Tidak ada lelaki yang jahat ketika bercinta.

95. Lelaki kurang mempamerkan perasaan kerana adanya sifat ego.

96. Lelaki lebih pandai dalam bidang teknikal, sains, matematik dan kejuruteraan.

97. Lelaki sejati sukakan aktiviti lasak, sukan, mendaki bukit, 'jungle treking'.

98. Lelaki mempunyai sifat kepimpinan yang lebih daripada wanita.

99. Lelaki inginkan dihormati, dikasihi dan didampingi oleh pasangannya.

100. Lelaki suka pasangannya memberikan sokongan bukan penyelesaian dalam menghadapi masalah.



50 komen:

SAYA PERNAH BUAT NO 66 KERANA DIA TAK MAHU CAKAP DENGAN SAYA DAN TINGGALKAN SAYA.. IA BUAT DIA KEMBALI PADA SAYA SAMPAI HARI INI

 

Tahniah. Semoga berbahagia selamanya.

 

Assalamualaikum..terima kasih bagi info yg sgt berguna. Boleh sy tahu, adakah lelaki akn kembali kpada kekasih lama setelah wanita itu berubah mngikut kemahuannya? terima kasih. :)

 

hai! rase mcm fairytale pulak bace ni...minta maaf tp sy rase kebanyakan ni mcm xboleh diterima..sorry...sy dah byk bace kisah2 ni dan kebanyakannya opposite dgn ape yg awk nyatakan disini.

 

hello,

Nama saya kegembiraan michael, tinggal di UK dengan keluarga saya, saya ingin memberi keterangan mengenai apa yang dr. Ijebu Ayo lakukan dalam hidup saya. kerana saya berkahwin dengan MICHAEL (suami saya) perkara-perkara di mana berlaku

Setakat yang saya mendapat anak pertama saya, kita hidup bahagia tidak mengetahui bahawa kawan baik saya merancang untuk mengambil kebahagiaan saya dengan distroying rumah saya, dia terpesona suami saya ke

suka dia, suami saya aboundon saya dan anak saya. i fikir i telah kehilangan seluruh hidup saya dan tidak berharap Setakat i mendengar tentang Dr. IJEBU Ayo mengeja kastor kuil, kemudian saya menghubunginya dan

beritahu dia semua tahun saya sedih, saya tidak tahu bagaimana dia melakukannya, suami saya datang cari saya selepas 5 tahun. kesedihan saya menjadi kegembiraan sekarang, kita kini hidup dengan dua kanak-kanak lelaki dan perempuan. hidup saya

kini kembali dan saya jatuh amat gembira dan berterima kasih kepada Dr. IJEBU Ayo. jadi untuk anda di luar sana yang mempunyai apa-apa jenis masalah menghubunginya melalui E-mel dengan ijebuayo@gmail.com

 

Skrg ny saya tgh keliru....tapi sye akn cari kebenaran..
Yg no.1tu yg saye keliru...mcm betul..mcm x...hmmmm

 

Kdg² die kembali...kdg²tak...mcm kelakar plk...hahahaa..

 

Ajarkan saya apa yg awak buat.....saya mahu dia kembali pada saya

 

Betula mengarot.....mcm cerita kisah dia aku percaya.......geli LA.....setahu aku sama je laki n perempuan....MA USIA..insan...ada jahat ada bail.

 


An amazing testimony on a spell caster who brought my wife back to me..
My name is Andy Sowers,i live in Australia,and I'm happily married to a lovely and caring wife,with two kids.A very big problem occurred in my family seven months ago,between me and my wife.so terrible that she took the case to court for a divorce.she said that she never wanted to stay with me again,and that she didn't love me anymore.So she packed out of my house and made me and my children passed through severe pain. I tried all my possible means to get her back,after much begging,but all to no avail.and she confirmed it that she has made her decision,and she never wanted to see me again.
So on one evening,as i was coming back from work,i met an old friend of mine who asked of my wife.So i explained every thing to her,so she told me that the only way i can get my wife back,is to visit a spell caster,because it has really worked for her too.So i never believed in spell,but i had no other choice,than to follow her advice. Then she gave me the email address of the spell caster whom she visited.{ lalapumena@gmail.com}.
So the next morning,i sent a mail to the address she gave to me,and the spell caster assured me that i will get my wife back the next day.What an amazing statement!! I never believed,so he spoke with me,and told me everything that i need to do. Then the next morning, So surprisingly, my wife who didn't call me for the past seven {7}months,gave me a call to inform me that she was coming back.So Amazing!! So that was how she came back that same day,with lots of love and joy,and she apologized for her mistake,and for the pain she caused me and my children. Then from that day,our relationship was now stronger than how it were before,by the help of a spell caster.
So, i will advice you out there to kindly visit the same website { lalapumena@gmail.com},if you are in any condition like this,or you have any problem related to "bringing your ex back.
So thanks to the lalapumena@gmail.com for bringing back my wife,and brought great joy to my family once again.
{ lalapumena@gmail.com},
Thanks...

 

Bagus...esp no 68. Thanks for sharing. So interesting.

 

Salam. Apa maksud bila dlm ws atau mesej lelaki tu biasa biasa je ala kadar dari segi cara taip, pendek, masa nak reply pun lama . Bila borak atau face to face dia act dgn perangai sebenar dia yg menceriakan saya , tak mcm kalau dlm ws atau mesej . Apa maksudnya ?

 

Kehidupan adalah baik apabila anda mempunyai kasih sayang anda di sekeliling anda, saya katakan ini kerana apabila saya mempunyai masalah dengan kekasih saya saya tidak pernah melihat kehidupan sebagai perkara yang baik tetapi terima kasih kepada Dr. AGBAZARA dari TEMPLE AGBAZARA, kerana membantu saya membuang ejaan yang membawa kekasih saya kembali kepada saya dalam tempoh 48 jam. Suami saya meninggalkan saya untuk wanita lain selepas 7 tahun perkahwinan, tetapi Dr.AGBAZARA membantu saya membuang mantra yang membawa dia kembali kepada saya dalam masa 48 jam. Saya tidak akan memberitahu anda lebih banyak maklumat mengenai diri saya, tetapi saya hanya akan menasihatkan mereka yang mempunyai masalah di sana hubungan atau perkahwinan untuk menghubungi TEMPLE Dr.AGBAZARA menerusi butiran ini melalui;
( agbazara@gmail.com ) atau hubungi beliau di Whatsapp: +2348104102662

 

Maybe mungkin ada betulnya apa yg disenaraikan.

 

Dah 6 aku rasa kene batang hidung sndiri. Itu pun byk skip2 takut ada betulnya.

 

Suami saya Johnson membuang saya untuk wanita lain untuk pes 3 tahun ,. Rakan saya Jennifer Oscar memperkenalkan saya kepada seorang pelukis Voodoo Love Spell yang dipanggil Oduduwa,
Pada mulanya saya tidak pernah percaya DR Oduduwa akan dapat membantu saya memenangi kembali HUSBAND EX saya dari wanita lain ini, ini adalah kali pertama saya melibatkan dalam Love Eja, kerana cinta yang saya ada untuk suami saya, saya masih sayang dia dan saya ingin suami saya pulang ke rumah, saya berikan percubaan, saya dengan teliti mengikuti dan mematuhi semua arahan DR ODUDUWA. saya mengejutkan bahawa selepas 3 Hari menghantar cinta-mantra dan bekerja Incantations dengan gambar suami saya dan nama-nama yang diberikan kepada DR ODUDUWA, Makan tengah hari ejaan cinta ke udara bagi pihak saya pada 12: 00.Ozlock tengah malam. Keesokan harinya saya berjumpa dengan panggilan yang tidak dijawab di telefon saya, beberapa munites kemudian saya EX HUSBAND memanggil saya di telefon meminta saya untuk memaafkan dan melupakan semua yang dia telah melakukan salah untuk menyakiti saya, Suami saya bercakap dengan saya dengan baik dan dia menyesal. sekarang diri saya dan suami saya kembali bersama-sama dan kami sangat gembira dengan kehidupan baru kami sebagai keluarga ... terima kasih kepada DR ODUDUWA untuk kerja yang hebat yang telah dilakukannya untuk saya .. saya berjanji kepada Oduduwa untuk membagikan kerja baiknya Kesaksian kepada dunia selepas ia berfungsi dan benar-benar karya Love-Eja untuk kebaikan saya.
Apabila anda memerlukan bantuan sedemikian dan anda mempunyai sesiapa sahaja yang anda kenali atau saudara-mara yang ada di sana yang mengalami sebarang krisis hubungan hari ini, sila memaklumkan kepada mereka untuk menghubungi ODUDUWA melalui e-mel: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
Cara Bawa Balik cinta anda, jika anda mempunyai kes seperti berikut ...
SPELLS PERKAHWINAN, PELAJAR SPELLS, SPELLS KASUS MAHKAMAH, LOVE SPELLS
Adakah kekasihmu mengambil masa yang lama untuk memutuskan?
Adakah kekasih anda menipu anda?
Adakah kekasih anda masih bercakap dengan bekas?
Adakah kekasih anda mempunyai pengaruh buruk?
Adakah saudara-saudara kekasih anda berubah fikirannya?
Adakah kekasih anda menghindari anda apabila anda memerlukannya?
Eja Menang Lotto
Eja untuk memenangi Kupon
Eja Berhenti Perceraian.
Eja mencari cinta sejati.
ejaan untuk menyelamatkan perkahwinan anda daripada wanita lain.
Makan siang untuk mendapatkan Rick, kemasyhuran dan kekayaan.
Ejaan ritual
Jatuh balas dendam untuk mengembalikan wang anda yang hilang dari penghutang.
Eja untuk mendapatkan pekerjaan yang baik.
Oduduwa E-mel: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
Tel: +13019658857

 

Do you need a Loan?
Are you looking for Finance?
Are you looking for a Loan to enlarge your business?
I think you have come to the right place.
We offer Loans atlow interest rate.
Interested people should please contact us on
For immediate response to your application, Kindly
reply to this emails below only.
Whats app +919205646839
helpfiance@gmail.com

Please, do provide us with the Following information if interested.

1) Full Name:………
2) Gender:………
3) Loan Amount Needed:………
4) Loan Duration:………
5) Country:………
6) Home Address:………
7) Mobile Number:………
8)Monthly Income:…………………
9)Occupation:………………………
)Which site did you here about us…………………

Thanks and Best Regards.
helpfiance@gmail.com
Whats app +919205646839

 


Hello, Do you need a loan from The most trusted and reliable company
in the world? if yes then contact us now for we offer loan to all
categories of seekers be it companies or for staff usage. We offer
loan at 3% interest rate, Contact us via Whats app +919205646839
mohanmendcompany01@gmail.com

LOAN SEEKERS APPLICATION FORM
******************************
1) Full Name:
2) Gender:
3) Loan Amount Needed:
4) Loan Duration:
5) Country:
6) Home Address:
7) Mobile Number:
8) Fax Number:
9) Occupation:
10) Monthly Income:
11) Salary Date:
12) Purpose of loan:
13) Where did you get our loan advertisement:

 

Adakah anda sangat tertanya-tanya, "Bagaimana untuk mendapatkan kembali suami saya?" selepas banyak masa berlalu tanpa suami anda kembali kepada anda? Sekarang anda terjebak dalam keadaan yang sangat terdesak, kerana minda anda terasa lelah, sementara tubuh anda sanggup pergi sejauh mana untuk mendapatkan kembali suami anda mengapa tidak menghubungi ejaan Dr.Yakaya yang e-melnya: Yakayatemple@gmail.com atau tambah dia di WhatsApp +2347050270227 dan dapatkan suami anda kembali dalam masa 24 jam

 

Adakah anda sangat tertanya-tanya, "Bagaimana untuk mendapatkan kembali suami saya?" selepas banyak masa berlalu tanpa suami anda kembali kepada anda? Sekarang anda terjebak dalam keadaan yang sangat terdesak, kerana minda anda terasa lelah, sementara tubuh anda sanggup pergi sejauh mana untuk mendapatkan kembali suami anda mengapa tidak menghubungi ejaan Dr.Yakaya yang e-melnya: Yakayatemple@gmail.com atau tambah dia di WhatsApp +2347050270227 dan dapatkan suami anda kembali dalam masa 24 jam

 

DR YAKAYA SPELL ADALAH SPELL TERBAIK SAHAJA SEPERTI UNTUK MENGGUNAKAN MEMBAWA KEMBALI KE ATAS KELUARNYA. KAMI TAHU ADA ADALAH SEMASA BERBAGAI BAHAWA KAMI TIDAK PERMINTAAN UNTUK MEREKA UNTUK MUNGKIN TETAPI TIDAK BOLEH MUNGKIN MUNGKIN MUNGKIN MUNGKIN MUNGKIN KAMU TIDAK MUNGKIN MENCINTAI KANAN SAMA ANDA MENCINTAI ATAU HER, BAGAIMANA HANYA MUNGKIN HANYA MEMUTUSKAN UNTUK BERJALAN DENGAN ANDA BAGAIMANA MEREKA TIDAK BERLAKU CINTA ANDA MEMILIKI UNTUK SAYA ATAU ANDA MUNGKIN MEMILIKI SELURUH RAHASIA YANG MEMERLUKAN BAHAWA YANG MEMANGKAN KE BREAK ATAU BULAN BEBERAPA BULAN ATAU TAHUN, BAGAIMANA ANDA PERLU MEMBANTU BELUM MENDAPATKAN ATAU KEMBALIYA HANYA HUBUNGI DR YAKAYA VIA EMAIL ALAMAT YAKAYATEMPLE@GMAIL.COM ATAU PANGGILAN HANYA NAMA NAMA ITU +2347050270227 UNTUK MEMBANTU ANDA

 

Adakah anda sangat tertanya-tanya, "Bagaimana untuk mendapatkan kembali suami saya?" selepas banyak masa berlalu tanpa suami anda kembali kepada anda? Sekarang anda terjebak dalam keadaan yang sangat terdesak, kerana minda anda terasa lelah, sementara tubuh anda sanggup pergi sejauh mana untuk mendapatkan kembali suami anda mengapa tidak menghubungi ejaan Dr.Yakaya yang e-melnya: Yakayatemple@gmail.com atau tambah dia di WhatsApp +2347050270227 dan dapatkan suami anda kembali dalam masa 24 jam.

 

Hai pandangan yang anda tahu ada mantra untuk memenangi cinta kembali dari bekas. Saya sudah melakukannya. Saya suka membaca tentang hubungan dan cara membuatnya berfungsi, bagaimana untuk memperbaiki hubungan, dan bagaimana untuk menjaga kehidupan percikan api, walaupun cara bercakap dengan mereka cara tertentu untuk membuat mereka berfikir cara yang berbeza tentang keadaan dan anda. Jika anda memerlukan nasihat atau mahu memenangi semula bekas anda, cubalah ini: augusmimi789@gmail.com salinan dan mesej yang berikut (augusmimi789@gmail.com) Ia akan mengubah mentaliti anda dan mendapatkan apa yang anda mahu.

 

Tak sangka pula entri ini banyak yg komen..maaf saya tak sempat membalasnya. Hampir setahun tidak menjengok blog ini.

 

Ini adalah kesaksian saya tentang pekerjaan baik seorang pria yang membantu saya .. Nama saya Ann John, dan saya pangkalan di Inggris. Hidupku kembali! Setelah 2 tahun menikah, suamiku meninggalkanku bersama ketiga anak kami. Saya merasa hidup saya hampir berakhir, dan berantakan. Terima kasih kepada seorang spell caster bernama Dr smart yang saya temui online. Pada suatu hari yang setia, ketika saya sedang menjelajah internet, saya mencari caster mantra yang baik yang dapat memecahkan masalah saya. Saya menemukan serangkaian kesaksian tentang spell caster khusus ini. Beberapa orang bersaksi bahwa dia membawa mantan kekasih mereka kembali, beberapa bersaksi bahwa dia mengembalikan rahim, beberapa bersaksi bahwa dia dapat merapal mantra untuk menghentikan perceraian dan seterusnya. Ada satu kesaksian khusus yang saya lihat, itu tentang seorang wanita bernama Nabakrin, dia bersaksi tentang bagaimana Dr pintar membawa kembali mantan kekasihnya dalam waktu kurang dari 72 jam dan di akhir kesaksiannya dia memberi alamat e-mail pintar Dr. Setelah membaca semua ini, saya memutuskan untuk memberi Dr. smart sebuah percobaan. Saya menghubungi dia dengan alamat emailnya (drsmartomi@gmail.com) dan menjelaskan masalah saya kepadanya. dan dia memberi tahu saya apa yang harus disediakan, lalu saya lakukan. Hanya dalam 2 hari, suami saya kembali kepada saya. Kami memecahkan masalah kami, dan kami bahkan lebih bahagia dari sebelumnya. Dr pintar benar-benar seorang yang berbakat dan berbakat dan saya tidak akan berhenti mempublikasikannya karena dia adalah seorang Dr yang luar biasa ... Jika Anda memiliki masalah dan Anda mencari spell caster nyata dan asli untuk menyelesaikan masalah itu untuk Anda. Cobalah Dr pintar hari ini, dia mungkin menjadi jawaban atas masalah Anda. Inilah kontaknya: drsmartomi2@gmail.com ... Terima kasih sekali lagi Dr pintar. Hubungi dia untuk MASALAH berikut:
(1) Jika Anda menginginkan mantan Anda kembali.
(2) jika Anda selalu bermimpi buruk.
(3) Anda ingin dipromosikan di kantor Anda.
(4) Anda ingin wanita / pria berlari mengejar Anda.
(5) Jika Anda menginginkan seorang anak.
(6) [Anda ingin kaya.
(7) Anda ingin mengikat suami / istri Anda untuk menjadi milik Anda selamanya.
(keren jika Anda membutuhkan bantuan keuangan.
(9) Jika Anda ingin menghentikan Perceraian Anda.
10) Bantu membawa orang keluar dari penjara.
(11) Mantra Pernikahan
(12) Mantra Keajaiban
(13) Mantra Kecantikan
(14) NUBUATAN NABI
(15) Mantra Daya Tarik
(16) Mantra Mata Jahat.
(17) Kissing Spell
(18) Hapus Mantra Sakit.
(19) PEMILIHAN PEMULIHAN PEMULIHAN.
(20) KESUKSESAN DALAM UJIAN KELUAR.
(21) Pesona untuk mendapatkan siapa yang mencintai Anda.
Hubungi dia hari ini di: drsmartomi@gmail.com

 

This is my testimony about the good work of a man who helped me..My name is Ann John, and I base in England. My life is back! After 2 years of marriage, my husband left me with our three kids. I felt like my life was about to end, and was falling apart. Thanks to a spell caster called Dr smart who I met online. On one faithful day, as I was browsing through the internet, I was searching for a good spell caster that can solve my problems. I came across series of testimonies about this particular spell caster. Some people testified that he brought their Ex lover back, some testified that he restores womb, some testified that he can cast a spell to stop divorce and so on. There was one particular testimony I saw, it was about a woman called Nabakrin, she testified about how Dr smart brought back her Ex lover in less than 72 hours and at the end of her testimony she gave Dr smart e-mail address. After reading all these, I decided to give Dr smart a try. I contacted him with his via email address (drsmartomi@gmail.com) and explained my problem to him. and he told me what to provide, then i do. In just 2 days, my husband came back to me. We solved our issues, and we are even happier than before. Dr smart is really a talented and gifted man and I will not to stop publishing him because he is a wonderful Dr...If you have a problem and you are looking for a real and genuine spell caster to solve that problem for you. Try Dr smart today, he might be the answer to your problem. Here's his contact: drsmartomi2@gmail.com... Thank you once again Dr smart. Contact him for the following PROBLEMS:
(1)If you want your ex back.
(2) if you always have bad dreams.
(3)You want to be promoted in your office.
(4)You want women/men to run after you.
(5)If you want a child.
(6)[You want to be rich.
(7)You want to tie your husband/wife to be yours forever.
(coolIf you need financial assistance.
(9)If you want to stop your Divorce.
10)Help bringing people out of prison.
(11)Marriage Spells
(12)Miracle Spells
(13)Beauty Spells
(14)PROPHECY CHARM
(15)Attraction Spells
(16)Evil Eye Spells.
(17)Kissing Spell
(18)Remove Sickness Spells.
(19)ELECTION WINNING SPELLS.
(20)SUCCESS IN EXAMS SPELLS.
(21) Charm to get who to love you.
Contact him today on:drsmartomi@gmail.com

 

Nak tanye kalau lelaki da blok semue bender wasup fb die.. Adakah die akan cri kite balik?

 

bagaimana caranya untuk beritahu kepada teman perempuan bekas teman lelaki saya itu adalah seorang lelaki penipu, kerana dia sebenarnya sudah berkeluarga dan punya anak. tapi masih mempermainkan hati dan perasaan perempuan.

 

saya ingin mengucapkan terima kasih kepada chubygreat atas apa yang telah dilakukannya untuk saya. Dia mengembalikan kebahagiaan saya. Saya diperkenalkan ke chubygreat@gmail.com oleh seorang wanita yang dia bantu dengan buah rahim. dia menghubungi chubygreat dan memberitahunya masalahnya dan dengan bantuan mantra chubygreat dia mengandung dan sekarang pergi dengan bahagia bersama suami dan dua anak yang dia miliki sekarang. dia memberi saya perincian chubygreat untuk menghubunginya yang pasti dia akan menolong saya sekiranya saya menghubunginya. jadi saya menghubunginya dengan maklumat Whatsappnya 2348165965904, dia memberitahu saya perkara-perkara yang perlu saya lakukan dan memberikan bahawa dia akan menggunakan mantra untuk saya supaya suami saya akan kembali dan mengasihi saya lagi. setelah saya melakukan semua yang dia minta, dia kemudian melafazkan mantra dan mengatakan bahawa dalam masa 48 jam suami saya akan kembali, saya fikir ia adalah jenaka dan ketawa dan memutuskan untuk menunggu ,, Hebatnya kata-katanya benar kerana dia mengatakannya. anda boleh menghubungi e-mel maklumat berikut; chubygreat@gmail.com atau Whatsapp 2348165965904. hubungi dia sekarang dan masalah anda selesai kerana dia adalah jalan penyelesaian.

 

Ini adalah keterangan saya mengenai kerja baik Ketua Eli Dodoru yang membantu saya .... Saya Ann Earnis dari utara Carolina USA. dengan bantuan penyihir mantra ini, suami saya yang meninggalkan saya selama 3 tahun lalu kembali, saya akhirnya bertemu dengan lelaki ini di laman blog yang disiarkan oleh salah seorang pelanggan untuk meminta bantuan, saya menjelaskan semuanya kepadanya dan dia memberitahu saya mengenai ejaan caster yang dia ketahui dan dia memberikan saya whatsapp untuk menulis kepada eja kastor untuk memberitahu dia masalah saya. Hanya dalam 2 minggu, suami saya kembali menemui saya. Saya hanya ingin mengucapkan terima kasih kepada penyihir mantra yang jujur dan tulus ini, tuan semua yang anda katakan telah berlaku dan terima kasih tuan. Tolong saya ingin memberitahu semua orang yang mencari jalan keluar untuk menyelesaikan masalah mereka, silakan berkonsultasi dengan penyihir ejaan ini, dia benar-benar hebat, dia hebat dan apa sahaja yang diberitahu oleh penyihir ejaan adalah apa yang akan terjadi, kerana semua yang diberitahu oleh penyihir ejaan itu datang untuk lulus. Anda boleh menghubungi dia di: whatsapp +2349015088017

 

Saya tidak dapat cukup berterima kasih kepada Dr EKPEN TEMPLE kerana mengembalikan kegembiraan dan cinta dalam perkahwinan saya, perceraian dan perpisahan bukanlah perkara yang baik untuk dialami dalam sebuah hubungan tetapi terima kasih kepada Dr EKPEN TEMPLE kerana memberikan mantra cinta kepada saya untuk mengembalikan cinta dalam perkahwinan saya. Hubungi dia hari ini di (ekpentemple@gmail.com) untuk mendapatkan bantuan.

 

betul sgt . saya pun alami yg sama . apa maksudnya yaa

 

Nama saya Barbara Smith, saya dari Amerika Syarikat, saya hampir membunuh diri kerana suami saya yang meninggalkan saya dan yang berhenti menerima panggilan saya, menjawab e-mel dan mesej saya. Dia mengatakan saya menipu dia, saya cuba meyakinkannya dan memohon kepadanya, tetapi dia enggan mempercayai saya atau menjawab saya sehingga kami bertengkar dan kami berpisah selama 6 bulan. Selepas itu, saya menyedari bahawa saya tidak dapat hidup tanpanya kerana cinta yang saya ada padanya. Mencuba segala-galanya untuk mendapatkannya kembali tetapi tidak berjaya bagi saya, beberapa penyebar ejaan palsu menipu saya dan meninggalkan wang saya sehingga saya menemui lelaki yang disebut PRIEST EJIOGBE ini. Dia membantu mengeja dan di sini suami saya kembali setelah 48 jam, memohon saya untuk memaafkannya, saya tidak pernah tahu kastor seperti PRIEST EJIOGBE masih ada. Sekiranya ada orang di sini yang memerlukan pertolongan, dengan ikhlas, hubungi PRIEST EJIOGBE hari ini melalui e-mel: imamejiogbe@gmail.com atau WhatsApp: +2348053795527

 

Semasa saya menemui Dr.Wealth saya sangat memerlukan untuk mengembalikan bekas kekasih saya. Dia meninggalkan saya untuk wanita lain. Ia berlaku dengan begitu pantas dan saya sama sekali tidak menyatakan apa-apa. Dia hanya membuang saya setelah 3 tahun tanpa penjelasan. Saya menghubungi Dr.Wealth dan Dia memberitahu saya apa yang perlu saya lakukan sebelum dia dapat menolong saya dan saya melakukan apa yang disuruhnya, setelah saya memberikan apa yang dia mahukan, dia melafazkan mantra cinta untuk membantu kami kembali bersama. Tidak lama selepas dia membuat mantra, teman lelaki saya mula menghantar SMS kepada saya lagi dan merasa mengerikan dengan apa yang dia buat. Dia mengatakan bahawa saya adalah orang yang paling penting dalam hidupnya dan dia tahu sekarang. Kami bergerak bersama dan dia lebih terbuka kepada saya daripada sebelumnya dan dia mula menghabiskan lebih banyak masa dengan saya daripada sebelumnya. Sejak Dr.Wealth menolong saya, pasangan saya sangat stabil, setia dan dekat dengan saya berbanding sebelumnya. Saya sangat mengesyorkan Dr.Wealth kepada sesiapa yang memerlukan pertolongan. E-mel: wealthylovespell@gmail.com. Hubungi dia atau tambahkan dia di whatsapp melalui: +2348105150446 Dr.Wealth BLOG PAGE: Blog: https://wealthylovespell.blogspot.com

 

Setelah menjalin hubungan dengan Wilson selama tujuh tahun, dia putus dengan saya, saya melakukan segala yang mungkin untuk membawanya kembali tetapi semuanya sia-sia, saya sangat menginginkannya kembali kerana cinta yang saya ada padanya, saya memohon kepadanya dengan segalanya , Saya membuat janji tetapi dia menolak. Saya menjelaskan masalah saya kepada seseorang dalam talian dan dia mencadangkan agar saya menghubungi penyihir ejaan yang dapat membantu saya mengeja mantera untuk membawanya kembali tetapi saya adalah jenis yang tidak percaya dengan ejaan, saya tidak mempunyai pilihan selain mencubanya, Saya bermaksud penyihir mantra bernama Dr Zuma zuk dan saya menghantar e-mel kepadanya, dan dia memberitahu saya bahawa tidak ada masalah bahawa semuanya akan baik-baik saja sebelum tiga hari, bahawa mantan saya akan kembali kepada saya sebelum tiga hari, dia mengeja dan mengejutkan di hari kedua, sekitar pukul 4 petang. Mantan saya memanggil saya, saya sangat terkejut, saya menjawab panggilan itu dan semua yang dia katakan ialah dia sangat menyesal atas semua yang berlaku, bahawa dia mahu saya kembali kepadanya, bahawa dia sangat menyayangi saya. Saya sangat gembira dan menghampirinya, begitulah kami mula hidup bersama dengan bahagia lagi. Sejak itu, saya telah berjanji bahawa sesiapa sahaja yang saya kenal yang mempunyai masalah hubungan, saya akan membantu orang tersebut dengan merujuknya kepada satu-satunya penyihir ejaan yang nyata dan kuat yang menolong saya dengan masalah saya sendiri dan yang berbeza dengan semua yang palsu di luar sana. Sesiapa sahaja mungkin memerlukan bantuan penyihir mantra, e-melnya: spiritualherbalisthealing@gmail.com atau WhatsApp dia +15068001647
anda boleh menghantar e-mel kepadanya jika anda memerlukan pertolongan dalam hubungan anda atau apa-apa. HUBUNGI DIA SEKARANG UNTUK PENYELESAIAN KEPADA SEMUA MASALAH ANDA

 

Saya ingin memberitahu dunia bahawa ada penyihir ejaan dalam talian yang nyata dan berkesan yang kuat dan tulen, Dr Fayosa, dia membantu saya baru-baru ini untuk menyatukan kembali hubungan saya dengan bekas suami saya yang meninggalkan saya, saya menghubungi Dr Fayosa, dia menjalin cinta mantra untuk saya, dan bekas suami saya yang mengatakan bahawa dia tidak mahu ada hubungannya lagi dengan saya dan meninggalkan saya lebih dari 3 tahun, memanggil saya dan mula meminta saya untuk kembali kepadanya, dia kini kembali dengan semangat cinta yang begitu banyak dan hati-hati, saya dengan senang hati memberitahu semua orang bahawa penyihir mantra mempunyai kekuatan untuk menyembuhkan dan memulihkan hubungan yang putus dan mengembalikannya, Kepada semua orang yang membaca artikel ini dan memerlukan pertolongannya, Dr Fayosa juga dapat menawarkan segala jenis bantuan seperti, menyelesaikan Kes Perceraian, Kes Pengadilan, Mantra Kematian, Perlindungan Rohani, Terima kasih menghubungi Dr Fayosa di E-mel: (Fayosasolusionhome@gmail.com) atau terus di whatssapp +2348151918774

 

lelaki mmg macam tu slalunye, teks malas.

 

Saya ingin menghargai Dr WHITE untuk pemulihan perkahwinan saya dengan pemeran mantera setelah 1 tahun berpisah dengan isteri saya, dengan bantuan penyihir yang hebat Dr
PUTIH isteri saya pulang ke rumah dan sekarang kami bahagia bersama untuk kebaikan, sekali lagi terima kasih kepada Dr WHITE Dia juga menyembuhkan semua jenis penyakit dan seperti
1 SUKA MENGEJUTKAN
2 MENANG EX KEMBALI
3 BUAH WANITA
4 Ejaan PROMOSI
5 Ejaan PERLINDUNGAN
6 Ejaan PERNIAGAAN
7 Ejaan KERJA YANG BAIK
8 HIV AIDS
LOTTERY SPELL dan COURT CASE SPELL Hubungi dia untuk pertolongan anda melalui:
WHATSAPP:
+17168691327.
E-mel: wightmagicmaster@gmail.com

 

Halo semua, saya dengan senang hati berkongsi kesaksian saya tentang penyihir mantra yang kuat bernama Dr WHITE. Saya Angela Darius Washington dan saya tinggal di New Jersey, saya dan suami bertengkar sedikit dan dia meninggalkan saya dan anak-anak untuk wanita lain, saya sangat menyayanginya saya mencari bantuan dalam talian dan saya melihat banyak kesaksian orang mengenai bagaimana Dr WHITE membantu mereka dan menghasilkan keputusan positif seperti Perceraian, Kanser, masalah Spiritual dan untuk Barrens melahirkan dan lain-lain. Oleh itu, saya menghantar e-mel kepadanya dan memberitahunya masalah saya dan dia memberi saya arahan yang saya ikuti dan setelah 48 jam kemudian dia pulang ke rumah memohon pengampunan dan sekarang kami hidup bahagia bersama-sama terima kasih kepada Dr WHITE kerana memulihkan perkahwinan saya kembali. Bagi anda di luar sana yang mempunyai masalah serupa, hubungi dia hari ini untuk mendapatkan bantuan berikut adalah e-mel peribadinya: -
wightmagicmaster@gmail.com

WhatsApp: +17168691327

 

Saya tidak pernah menyangka bahwa itu akan menjadi keajaiban di internet sampai saya bertemu dengan dr Ayo, akhirnya saya berhasil dengan bantuan kekuatan spiritualnya yang direkomendasikan oleh seorang ibu di baby center dia membantunya sebelumnya, saya tidak pernah percaya. Itu nyata sampai saya konfirmasi sekarang karena saya sudah mencoba banyak hal untuk memastikan saya hamil tetapi tidak berhasil, segera saya hubungi dia. dia melakukan beberapa doa spiritual dan mengirimi saya obat yang saya minum, saya hamil tiga minggu kemudian, dan sekarang saya memiliki seorang putra untuk ditunjukkan. terima kasih banyak Dr Ayo dan saya merekomendasikan Dr Ayo untuk semua orang di luar sana yang ingin memiliki anak sendiri di luar sana. hubungi dia untuk bantuan juga dia nyata dan kuat, saya telah mengonfirmasi, hubungi dia di whatsApp +2347055691377 atau Email: drayo47373@gmail.com

 

Saya di sini untuk menulis tentang Dr Ayo yang telah membantu saya dalam hidup saya, dengan membantu saya mengembalikan cinta saya dengan mantranya, saya sangat senang karena dia adalah pria yang bersyukur dan dia dipercaya, suami saya meninggalkan saya untuk pergi dan tinggal dengan wanita lain dan dia tidak pernah memikirkan saya lagi dan saya putus asa, suatu hari ketika saya sedang menjelajah internet yang benar saya menemukan bagaimana orang mengatakan hal-hal baik tentang dia dan bagaimana dia telah membantu orang untuk sampai ke sana cinta kembali dan saya tergerak untuk mencobanya dan hari ini saya sangat senang mendapatkan suami saya kembali, Semua terima kasih kepada Dr Ayo, Anda dapat menghubungi dia di WhatsApp +2347055691377 atau Email dia di drayo47373@gmail.com

 

Saya ingin segera memberi tahu dunia bahwa ada perapal mantra online nyata yang kuat dan asli, Namanya Dr Ayo Dia membantu saya baru-baru ini untuk menyatukan kembali hubungan saya dengan suami saya yang meninggalkan saya, Ketika saya menghubungi Dr Ayo dia melemparkan a mantra cinta untuk saya, dan suami saya yang mengatakan dia tidak ada hubungannya dengan saya lagi menelepon saya dan mulai memohon saya untuk kembali. dia kembali sekarang dengan begitu banyak cinta dan perhatian. hari ini saya dengan senang hati memberi tahu Anda semua bahwa perapal mantra ini memiliki kekuatan untuk memulihkan kembali hubungan yang rusak. karena saya sekarang bahagia dengan suami saya. Kepada siapa pun yang membaca artikel ini dan membutuhkan bantuan, Dr Ayo juga dapat membantu Anda dan menawarkan semua jenis bantuan seperti, Menyembuhkan semua jenis Penyakit, Kasus Pengadilan, Kehamilan, Perlindungan Spiritual, dan banyak lagi. Anda dapat menghubunginya email drayo47373@gmail.com atau menambahkannya di WhatsApp dengan nomor teleponnya +2347055691377.

 

Dr Ayo adalah pria yang sangat baik, saya akan selalu berbicara tentang dia karena dia sangat membantu saya dalam hidup saya dengan membantu saya mendapatkan suami saya kembali, jika suami atau pacar Anda telah hidup Anda untuk bersama wanita lain dan Anda membutuhkannya kembali hidup Anda, Anda dapat menghubungi Dr Ayo untuk meminta bantuan, dia dapat membantu Anda dengan mantranya dia adalah orang yang hebat Semua terima kasih kepada Anda Dr Ayo telah membuat saya merasa bahagia lagi, Anda dapat menghubungi dia di WhatsApp +2347055691377 atau Email: drayo47373 @ gmail .comm

 

Selamat hari semua, nama saya Aria Nuno saya berasal dari singapura saya ingin mengucapkan terima kasih yang besar kepada Dr Ajobi atas kekuatan magis yang dia gunakan untuk mengembalikan ketenangan kembali ke perkahwinan saya. Setelah 7 tahun berkahwin dengan suami saya, Encik Nuno Fernando, dia memutuskan untuk meninggalkan saya dan dua anak saya untuk wanita lain, ketika saya melayari suatu hari Isnin pagi, saya melihat sebuah pos mengenai Dr Ajobi bagaimana dia menggunakan kekuatan ajaibnya untuk membantu orang yang saya putuskan untuk menghubungi dia untuk pertolongan juga saudara dan saudari saya percaya Dr Ajobi memberitahu saya apa yang harus saya lakukan dan wang yang dia minta saya bayar untuk membeli bahan asli untuk kerja saya setelah 7 hari suami saya yang tidak menelefon, dipanggil untuk mengatakan maaf kerana meninggalkan saya dan anak-anak. Sekarang kami bahagia hidup bersama seperti sebelumnya saya katakan Tuhan memberkati anda Dr Ajobi atas karya yang luar biasa. Dr Ajobi juga membantu dalam masalah berikut:
1. JIKA ANDA INGIN MENYEMBUHKAN KANSER
2. JIKA ANDA INGIN MENYEMBUHKAN DIABETES
3. JIKA ANDA INGIN MENYEMBUHKAN STROKE
4. JIKA ANDA MAHU KEMBALI EX ANDA
5. JIKA ANDA TIDAK BOLEH MENINGGALKAN WANITA
6. JIKA ANDA TIDAK BOLEH MENDAPAT KEHAMILAN
7. JIKA ANDA INGIN PROMOSI BERGANDA DI TEMPAT KERJA ANDA
Maklumat hubungan Dr Uduoble adalah seperti berikut:
NOMBOR TELEFON: +2349059178529
NOMBOR WHATSAPP: +2349064706881
ALAMAT E-mel: drajobispell@outlook.com

 

Nama saya Eva dari Lituania
Saya ingin cepat memberitahu dunia bahawa ada roda mantra yang sangat kuat dan nyata. Di sini anda boleh berhubung dengan Dr.pellar. Baru-baru ini dia menolong saya bertemu semula dengan lelaki yang meninggalkan saya. Semasa saya menghubungi Dr.pellar. mantra cinta untuk saya, dan suami saya, yang mengatakan bahawa dia tidak ada kaitan lagi, memanggil saya dan mula meminta saya untuk kembali. sekarang dia kembali dengan kasih sayang dan perhatian. hari ini saya dengan senang hati memaklumkan kepada anda semua bahawa penerbit ejaan ini mempunyai kekuatan untuk membina semula hubungan yang putus. kerana sekarang saya bahagia dengan suami. Bagi mereka yang membaca artikel ini dan memerlukan pertolongan, Dr.pellar juga dapat menawarkan segala jenis pertolongan, seperti rawatan untuk semua jenis penyakit, kes pengadilan, mantra kehamilan, perlindungan rohani, dan banyak lagi. Anda boleh menghubunginya melalui e-mel. drpellar@gmail.com

 

Saya menulis artikel ini untuk mengucapkan terima kasih kepada Dr.Sago untuk mantra yang kuat. nama saya Ani, saya berasal, Serbia Dr.Sago yang baru-baru ini menolong saya mengembalikan bekas kekasih yang telah meninggalkan saya untuk wanita lain tanpa sebab dalam 8 tahun terakhir. Setelah melihat pesanan dalam talian dari Jenna dari AS mengenai bagaimana Dr.Sago membantunya untuk menyatukan kembali perkahwinannya, saya juga memutuskan untuk meminta pertolongan kepadanya kerana saya tidak mempunyai pilihan selain mendapatkan kembali orang yang saya sayangi dan kebahagiaan. Yang paling mengejutkan saya, orang yang saya sayangi pulang berlutut untuk mencari tempat di hatinya untuk memaafkannya, saya benar-benar terpana dan terkejut ketika kekasih saya berlutut dalam doa untuk pengampunan dan saya akan menerimanya. Saya sangat kekurangan ungkapan dan tidak tahu berapa banyak yang ingin saya sampaikan kepada anda, Dr.Sago. Anda adalah Tuhan yang diutus untuk memulihkan hubungan yang putus, dan sekarang saya seorang wanita yang ceria. maklumat hubungannya adalah; spellspecialistcaster937@gmail.com

 

DO YOU NEED A PERSONAL/BUSINESS/INVESTMENT LOAN? CONTACT US TODAY VIA WhatsApp +19292227023 Email drbenjaminfinance@gmail.com

HELLO
Loan Offer Alert For Everyone! Are you financially down and you need an urgent credit/financial assistance? Or are you in need of a loan to start-up/increase your business or buy your dream house. GET YOUR INSTANT LOAN APPROVAL 100% GUARANTEED TODAY NO MATTER YOUR CREDIT SCORE. WhatsApp:+19292227023 Email: drbenjaminfinance@gmail.com

 

Saya sangat gembira karena doa saya akhirnya terkabul, selalu ingin mantan suami saya kembali karena saya ingin keluarga saya bahagia, sampai saya bertemu Dr Ayo yang memecahkan masalah saya untuk saya, dan saya membagikan kesaksian ini karena saya percaya mereka adalah orang-orang di luar sana yang membutuhkan solusi untuk masalah seperti ini. Ketika mantan suami saya meninggalkan saya, saya sangat hancur dan saya selalu ingin kembali dan sampai pada suatu periode saya tidak lagi menginginkannya kembali. Setelah 6 tahun, putra pertama saya berusia 9 tahun, dia pulang dari sekolah dan mengatakan dia merindukan ayahnya dan semua cinta yang dia tunjukkan ketika dia berada di sekitarnya. Perasaan itu mengalir melalui saya seperti ketegangan emosional dan saya memiliki dorongan besar untuk memilikinya kembali. Apa yang terjadi pada kami bahwa kami berpisah adalah apa yang saya tidak bisa memikirkan apa yang memulai pertarungan. Saya menghubungi DR. Ayo online setelah membaca tentang dia tentang bagaimana dia telah membantu orang lain dengan masalah mereka dan saya menghubungi dia dan saya dapat berbicara dengannya. Saya senang dan sangat gembira bahwa setelah 6 tahun, yang saya inginkan hanyalah menyatukan kembali keluarga saya dan membuat hidup saya utuh kembali. Terima kasih Tuhan untuk kastor mantra ini dan saya ingin semua orang bertemu dengannya di emailnya drayo47373@gmail.com ....Dia 100% NYATA. ATAU WhatsApp dia sekarang +2347055691377

 

Nama saya lilian N. Ini adalah hari yang sangat menggembirakan dalam hidup saya kerana bantuan yang telah diberikan oleh Dr. Saguru kepada saya dengan membantu saya mendapatkan semula bekas suami saya dengan sihir dan mantera cintanya. Saya telah berkahwin selama 6 tahun dan ia sangat mengerikan kerana suami saya benar-benar curang dengan saya dan ingin bercerai tetapi apabila saya terjumpa e-mel Dr.saguru di internet tentang bagaimana dia telah membantu ramai orang untuk mendapatkan kembali bekas mereka. dan membantu memperbaiki hubungan.dan menjadikan orang ramai gembira dalam hubungan mereka. Saya menjelaskan keadaan saya kepadanya dan kemudian meminta bantuannya tetapi terkejut saya dia memberitahu saya bahawa dia akan membantu saya dengan kes saya dan di sini saya kini meraikan kerana Suami saya telah berubah sepenuhnya untuk kebaikan. Dia sentiasa mahu berada di sisi saya dan tidak boleh berbuat apa-apa tanpa kehadiran saya. Saya sangat menikmati perkahwinan saya, sambutan yang hebat. Saya akan terus memberi keterangan di internet kerana Dr.saguru benar-benar ahli sihir yang sebenar. ADAKAH ANDA PERLUKAN BANTUAN KEMUDIAN HUBUNGI DOKTOR SAGURU SEKARANG MELALUI EMAIL:drsagurusolutions@gmail.com atau whatssapp +12098373537 Dia adalah satu-satunya jawapan kepada masalah anda dan membuatkan anda berasa gembira dalam perhubungan anda.dan dia juga sempurna dalam
1 JAMUAN CINTA
2 MENANG BEKAS KEMBALI
3 BUAH RAHIM
4 JAMUAN PROMOSI
5 JAMUAN PERLINDUNGAN
6 MANFAAT PERNIAGAAN
7 EJA KERJA YANG BAIK
8 EJA LOTERI dan EJA KES MAHKAMAH.

 

Terima kasih banyak dari Maya ke Dr Ajayi kerana membantu saya memulihkan rumah saya yang rosak. Ketidakkonsistenan telah menjadi perintah hari di rumah dan perkahwinan saya. Suami saya mempunyai masalah dan koyak pada daging saya sejak kita mula mempunyai terlalu banyak salah faham. Beberapa hari, dia hanya pergi dan tidak pernah kembali sehingga minggu -minggu yang lalu. Saya telah hancur dan mencuba semua yang saya dapat untuk menyelesaikan masalah tetapi tidak berjaya. Saya terpaksa mencari bantuan dan saya diarahkan oleh rakan untuk menghubungi Dr Ajayi yang saya lakukan. Saya tidak pernah tahu ia mungkin kerana masalah telah berlama -lama selama dua tahun. Dr Ajayi meyakinkan saya dan hanya memberitahu saya untuk mempercayai dia dan percaya bahawa keinginan saya diberikan. Dia menetapkan perkahwinan saya dengan ikatan reuni cinta yang kuat dan rumah saya hebat sekali lagi dan suami saya bersama saya tidak akan pergi lagi. Hubungi dia juga dan percaya dia boleh membantu anda kerana dia tidak mempunyai rekod yang buruk. Cukup SMS HIM melalui WhatsApp +2347084887094 atau e -melnya melalui: drajayi1990@gmail.com

 

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...