Sudah Cukup Sudah

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai di sini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Salam kepada semua...

Blog ni sebenarnya aku nk kongsikan yang indah2 sahaja tentang aku dan keluargaku..tentang percutian kami dan apa sahaja yg menggembirakan kami..

Tapi kali ini mungkin aku nak tujukan entri ini pada seseorang yg mungkin juga ada terbaca blog ini..entri kali ini ditulis semasa aku sedang bercuti bersama keluarga kecilku di Air Papan,Mersing..

Sedang aku bersantai makan soto sambil menghirup bayu laut ptg td, tetiba aku dpt msg dr seseorg..dan malam ini tiba2 juga fikiran aku rasa semak dgn cerita yg dh lama aku x dgr apabila aku mendapat satu panggilan..buat insan yang ditujukan itu aku cuma ingin ckp cukup2lah mainkan hati dan perasaan org lain..aku xtau dan x paham ape yg ko cari dlm hidup ko sebenarnya..

Apakah yang dikejar dalam hidupmu
berkali kukata padamu
kita singgah di dunia yang sementara 
penuh tipu daya

Kadangkala aku rasa bersalah kerana memikirkan aku yg membuat kau jadi mcm tu..ya, yg tinggal perasaan aku kat ko cumalah rasa bersalah..dan aku masih berharap ko bertemu kebahagiaan dgn org yg boleh membimbing ko ke arah yg lebih baik..cukup2lah ko mengikut telunjuk hawa nafsu..ingatlah kerana nafsu, roh dan jasad boleh merana..aku ckp mcm ni bkanlah bermakna aku ni baik sgt..aku cuma harap ko terus jd lbih baik dr aku..xtaulah pulak kalau mungkin ada antara kisah silam kita yg ko masih xberpuas hati, ko boleh hubungi aku bila2 masa..aku akan cuba langsaikan semampu aku...aku bersedia mendengar luahan hati ko..kalau ko minta nasihat atau pandangan akan aku berikan sedaya aku..tp siapalah aku nk dibandingkan dgn ko utk aku bersuara...kalau ko terbaca entri ini sekali lg mungkin ko akan katakan aku mcm bagus n poyo..apa saje yg ko lemparkan bg aku, aku terima semuanya dgn hati yg terbuka kerana sememangnya itulah aku..aku x pernah rasa nk bermusuhan dgn ko..mcm ko katakan yg lepas biarlah berlalu..hari mendatang lalui dgn pengalaman yg ada dan jgn diulangi kesilapan yg lps...sekali lagi aku minta maaf..

Sekian...

nota kaki :: entri ini ditulis di atas tangga chalet sambil ditemani alunan melodi deburan ombak yang memecah pantai dengan line internet yg semput jam 00:30..syahdu...




0 komen:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...