Anugerah Tak Ternilai


Assalamualaikum..

Rabu, 14 November 2012 - Alhamdulillah, syukur tak terhingga ke hadrat Illahi pagi ini aku dikhabarkan berita gembira oleh isteri aku bahawa beliau telah pun mengandungkan anak kami. Pagi-pagi subuh lagi isteri aku telah mengejutkan aku dan menunjukkan pregnancy testnya yang positif.
...
...
...
Sebenarnya dah lebih seminggu cerita di atas ni aku coretkan namun ianya sekadar terperap sebagai draft sahaja selama ini. Sebenarnya juga aku tak tahu nak cerita apa dengan korang. Aku cuma nak kongsikan kegembiraan aku yang bakal menjadi bapa. Sememangnya ianya merupakan anugerah yang sangat berharga. Perasaan yang sangat sukar digambarkan. Mungkin kalau dapat harta berjuta pun tidak segembira ini. Syukur sangat-sangat kerana dikurniakan keluarga yang bahagia, isteri yang penyayang dan semoga anak-anak aku nanti jadi anak yang soleh dan solehah.

Pagi tadi, 27 November, aku menemani isteri aku buat pemeriksaan di Klinik Kesihatan Pesta dan membuat buku untuk ibu-ibu mengandung. Setakat ini tiada apa-apa masalah. Harapan aku semoga terus tiada apa-apa masalah. Doakan ya sahabat sekalian.

Sekian sahaja perkongsian aku kali ini. Wassalam.



0 komen:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...