Raya Kami

Assalamualaikum.

Bulan Syawal sudah pun berlalu tapi baru hari ini aku nak bercerita tentang raya. Alhamdulillah raya kali ini kami beraya sebagai suami isteri. Memang rasa sempurna betul hidup aku sekarang. Tapi dalam kegembiraan beraya ada juga suasana sedih bila tak dapat beraya bersama ayah mertua yang telah kembali ke Rahmatullah pada 30 Jun yang lepas. Tak banyak yang aku terfikir nak ceritakan tentang raya kami. Hanya beberapa keping gambar berikut yang dapat aku kongsikan.












Di kesempatan ini juga aku dan juga bagi pihak isteriku memohon ampun dan maaf di atas segala silap salah juga tutur kata kami yang mana mungkin menyebabkan ada pihak sakit dan tersinggung perasaannya. Juga halalkan apa yang kami terambil, terguna, terpakai, termakan dan terminum tanpa pengetahuan dan izin semua. Sekian, terima kasih dan jumpe lagi.



0 komen:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...